poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Powrót i pytanie

Cześć! Tu Wasza Szmaragdowa. Wróciłam i zamierzam prowadzić dalej ten blog. Chciałabym, żebyście pomogli mi w pewnych rzeczach. Powiem krótko. Piszę książkę. I mam problem z imionami. Potrzebuję imiona dla 2 dziewczyn i 2 chłopców. Wszyscy mają ok. 16, 17 lat. Każdy z nich jest powiązany z jakimś żywiołem. Aha, i chciałabym, żeby były to imiona najlepiej rzadko spotykane. I proszę, żeby niektórzy, którzy już tu będą i będą chcieli sobie pożartować, niech zachowają to dla siebie. Od razu piszę, że nie chce imion typu Hildegarda, Kunegunda i inne tego typu. Po prostu one nie będą pasować do tych bohaterów.

Pierwsza dziewczyna jest związana z Wodą. Powiem jeszcze, że jest tez związana z syrenami, ale nic więcej. Ja myślałam nad imionami takimi jak: Marisol, Marina, Marisa, Merrilla i tego typu, ale wolałabym mieć więcej propozycji, żebym mogła wybrać imię, które najlepiej będzie pasować. Według mnie najbardziej by pasowało imię na literę "M", ale oczywiście nie muszą wszystkie takie być.

Druga dziewczyna jest związana z Ziemią (elfy). Tutaj moje imiona to: Aria, Terria, Diana, Daria, Zaria, Aranika i wiecej nie mam.

Pierwszy chłopak ma powiązania z Powietrzem (anioły). Imiona wg. mnie: Alex, Angelus, Angel, Gelan.

A drugi chłopak z Ogniem (smoki). Imiona: Dagran, Drake, Gordian i Robert.


Jeżeli wymyślicie jakies fajne imiona to podawajcie w komentarzach, a jeśli będą Wam się podobać jakieś z moich lub właśnie z tych w kometarzach to piszcie które. Z góry dzięki za pomoc.Jeżeli ja coś wymyślę to będę dopisywać. Jest już późno. Pa.

Wasza
Szmaragdowa Dziewczyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz