piątek, 20 stycznia 2012

Fantastyka

Uff... nareszcie piątek. U mnie nic szczególnego. Lekcje. Cóż by tu napisać... Może wypiszę tu listę fajnych książek które przeczytałam albo chcę przeczytać. Tylko muszę ostrzec, że książki się dosyć od siebie różnią. Czytam różne. No to tak... od czego by tu zacząć?

  1. Fantastyka (wampiry, anioły, smoki itp)
  •  Saga Zmierzch (oczywiście i nieodwołalnie) - Stephenie Meyer *wampiry
 *Zmierzch
 *Księżyc w Nowiu
 *Zaćmienie
 *Drugie życie Bree Tanner
 *Przed Switem
  •  Saga Nieśmiertelni (ach... te czerwone tulipany) - Alyson Noel *nieśmiertelni
 *Ever
 *Błękitna Godzina
 *W cieniu klątwy
 *Mroczny płomień
 *Nocna gwiazda
  • Saga Upadli - Lauren Kate *anioły (upadłe)
 *Upadli
 *Udręka
 *Namiętność
  • Saga Szeptem - Becca Fitzpatrick *anioły (też upadłe) 
 *Szeptem
 *Crescendo
 *Cisza
  • Ognista - Sophie Jordan *smoki
  • Dziewczyna w Czerwonej Pelerynie - Sarah Blakley-Cartwright * wilkołaki
  • trylogia Blask (Xavier jest taki boski...) - Alexandra Adornetto *anioły (ale dobre)
  • Dziecko Gwiazd Atlantyda (fajnie napisała to Polka i to jeszcze 15-latka) - Michalina Olszańska *o magach, Atlantydzie itp.
  • Spętani przez bogów (moje najukochańsza książka) - Josephine Angelini *greccy bogowie w teraźniejszości
  • Saga Gildia Magów (jest tego tyle że nie chce mi się pisać) - Trudi Canavan *magowie
*Uczennica Maga (ja czytałam tylko ten prequel. Kiedyś wypiszę całą tę sagę)
 To tylko część książek tych które mam. Jest ich sporo, ale już na dzisiaj wystarczy książek.
 Szmaragdowa Dziewczyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz