niedziela, 29 stycznia 2012

Już Ferie!

Hej!
Sorki, że nie pisałam ostatnio, ale nie miałam internetu. Mam zamiar prowadzić ten blog jeszcze przez tydzień. Przynajmniej. Jak mi się uda to może będę prowadzić go dalej. Dobra. Nieważne. Sądzę, że większość ludzi wyjechała na ferie, ale ja niestety nie jadę. I nie wiem jak wytrzymam tydzień w domu. Na szczęście tylko tydzień, a nie dwa. W 2 tygodniu... a nie ważne to moja sprawa. A tak w ogóle to mam nową książkę. Podobno jest świetna, moja koleżanka ją czytała, a nie wszystkie książki jej się podobają. Nazywa się "Drżenie". Autorem jest Maggie Stiefvater. Ta książka jest o wilkołakach. Podobno nie długo będzie w kinach. Druga część nazywa się "Niepokój". Nie wypisałam jeszcze jednej trylogii.
  • Trylogia Czasu (Gwendolyn i Gideon i moje ulubione kamienie szlachetne) - Kerstin Gier  *podróże w czasie
    •  Czerwień Rubinu
    • Błękit Szafiru
    • Zieleń Szmaragdu (będzie dopiero wiosną)
 Jeżeli jeszcze coś przyjdzie mi do głowy to napiszę. Aktualnie czytam "Niebo jest wszędzie", ale w piątek zgubiłam tę książkę i nie mogę jej dokończyć. A chciałabym, bo chcę czytać kolejne książki, a jest ich ogromnie wiele na moich półkach.

Szmaragdowa Dziewczyna
P.S. A tak w ogóle to jeśli ktoś tu zajrzy to niech pozostawi po sobie jakiś znak, bo uznam, że ten blog jest do niczego i nie wiadomo co się wtedy stanie... No to dodawajcie jakiekolwiek komentarze.

2 komentarze:

  1. Chce Ci sie czyatć to wszystki?! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA również KOCHAM czyać książki! To jest moja pasja. hobby, zainteresowanie!One mają tyle do przekazania! To głębsze dno. Twój blog jest znakomity <3 naprawde więcej takich!
    Pozdrwaniam! :***

    OdpowiedzUsuń