poniedziałek, 24 lutego 2014

Siemka! ;)

Elo :)
Co tam u Was? Zgaduję, że nic :P.
W sumie powinnam w tej chwili odrabiać angielski albo matematykę... Cóż... Ahahahaha jeszcze "Makbet"... Cudownie... Na pewno wyrobię się w pół godziny :D Dobra nie chcę myśleć o lekcjach... Jutro wreszcie do szkoły :D. Troszkę zaczęło mi się już nudzić w domu ;). Udało mi się napisać ostatnio troszkę mej własnej książki o ile da się to tak nazwać :D. Może kiedyś jak założę kolejnego bloga i będę tam coś pisać to dam tu linka :P. Ale i tak nie łudzę się, że ktoś to kiedyś przeczyta... Wiem, że można pisać dla siebie, ale osobiście wolałabym, jeżeli ktoś komentowałby moją pracę... Łatwiej byłoby mi wyłapywać błędy lub jakieś niedociągnięcia ;).
Jak już wcześniej mówiłam, w weekend udało mi się obejrzeć Czekoladę :). Jak sb dzisiaj słuchałam RMF Classic (moje ulubione radio :P), to uznałam, że pasowałoby niedługo obejrzeć "Opowieści z Narnii". Jak dobrze pójdzie i znajdę czas to w najbliższy weekend, to chętnie obejrzę wszystkie trzy części ;). Polecam, jeżeli ktoś nie wie to także jest na podstawie książki, C.S.Lewisa :). Naprawdę polecam bardzo dobre książki i ciekawe myślę, że dla wszystkich ;). Niestety dzisiaj już nie mam czasu pisać o czym, ale sądzę, że jak ktoś nie wie o czym to jest (choć wątpię w to), to wpisze w google tytuł i mu wyskoczy :).
Ja już muszę lecieć ;)
Miłej nocki :*
 
Wasza Szmaragdowa :*

1 komentarz:

  1. Opowieści z Narnii obejrzyj koniecznie! Szczególnie 1 część, ,,Lew, czarownica i stara szafa" to film naprawdę kultowy, i przy okazji jeden z moich ukochanych ;)) kocham do niego wracać przy złym humorku ;))

    Pozdrawiam serdecznie,
    i życzę weny w pisaniu książki! ;**

    (Zgadnij Kto To)

    OdpowiedzUsuń