piątek, 21 lutego 2014

Smutny dzień...

Cześć ;)
Dzisiaj od rana mam dziwny humor. Jestem nieco smutna i przygnębiona... W sumie powinnam czytać "Makbeta" Szekspira, bo to moja lektura, ale niestety nie mam na to głowy... Dzisiaj nie będę wam polecać żadnych książek, ale coś innego. Najpierw chciałabym polecić bloga mojej koleżanki, znajduje się tam książka, którą pisze, wg mnie bardzo ciekawa i serio wciągająca ;) Oto blog: http://tell-me-something-what-i-do-not-know.blogspot.com/ Polecam ;)
A jeżeli ktoś ma też taki humor jak ja dzisiaj to polecam obejrzeć film. Filmy to idealne lekarstwo na smutek, zaraz po książkach oczywiście. No ale cóż u mnie dzisiaj wygrywa film, przy nich można czasem się zatracić i nie myśleć, bo przy książkach się tak nie da ;)
A więc film na dziś: Czekolada ! Jeśli ktoś nie kojarzy to głównymi aktorami są Juliette Binoche i Johnny Depp. To jeden z moich ulubionych filmów, po części dlatego, że kocham czekoladę! Polecam szczerze! :)

P.S. Nie da się obejrzeć tego filmu, oczywiście i nieodwołalnie, bez choć tabliczki czekolady lub jakichś słodyczy :D Miłego dnia!

Wasza Szmaragdowa Dziewczyna :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz